gårdagens bravaler

var faktiskt rätt bra, även om vi inte gjorde så mkt så hände det mycket intressant och det slutade vid två tiden då jag, natha och ida tog bussen hem till kära vallhov. jag somnade hos natha och vi vaknade runt halv ett tiden kanske. då var jag tvungen att dra iväg på en till påskmiddag med la familia och idag ägde det rum hos farmor och farfar :)
trevligttrevligt..

nu är det såhär att jag måste plugga, men ni vet säkert hur det känns när man vet innerst inne att man måste men man orkar verkligen inte, all kreativitet och smarthet är som bortblåst och då blir det ännu jobbigare när tanken dyker upp och påminner om att man absolut MÅSTE ta tag i studierna nu så man kan bocka av nånting på den meter långa studielistan man har .. :S

vädret är underbart så njut av lovet, people! så hörs vi om en stund igen! nu ska jag verkligen ta tag i studierna, promiss!
CIIAO!

image336

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback