gammalt inlägg från lunarstorm.

Jennie skrev på msn och tvingade mig att gå in på lunarstorm och läsa mina gamla blogginlägg därifrån! Herregud, hade helt glömt bort.! och det här blogginlägget beskriver hur hemskt min nuvarande vardag var för mig innan jag ens visste hur bra jag skulle få det. och det finns en massa inlägg där jag skriver hur mycket jag älskar en massa nära vänner som jag nu knappt umgås med :S sånt tycker jag är helt sjukt, det skrämmer mig en aning. hur man kan gå från att vara så close och nu så apart.! :S

"sommarlovet har gått så himla fort! det är typ bara tre veckor kvar ungefär nu. jag har spenderat mitt sommarlovet med alla mina kära vänner, även nya ;). snart är hösten här.
Det känns så himla konstigt att vi alla ska splitras och fortsätta livet på olika skolor och alla tar ett steg närmare in i sin kommande framtid. Jag tar ett citat från en kär vän "under tre år på gymnasiet hinner man få nya kompisar, okej, men tre år gemfört med nio är ingenting" jag håller helt och hållet med. och många jag umgåtts med i sommar har jag inte kännt så himla länge, men jag älskar dom ändå lika mycket och kommer göra allt för att vi inte ska glida ifrån varandra i höst. tre nära vänner som jag alltid haft i mitt liv, en slags trygghet under alla år, ska flytta och prova framtiden på en annan ort, jag kommer sakna er så himla mycket även om jag vill erat bästa. Jag kommer hålla kontakten med er, det är vi redan överäns om.
Tur att en del kompisar kommer finnas kvar med mig i sandviken iaf, visst på andra skolor, men ni finns iaf, och bara det är en viss trygghet.
Nu är det nåra veckor kvar bara, och jag vill spendera sommarlovet med er så mycket jag kan. Mycket har ändå förändrats under åren med er, både gott och ont, men jag älskar er! vissa har man kommit närmare än andra men alla har ändå haft en stor inverkan på mig. jaja, nu ligger framtiden framför oss och det är bara att försöka göra det bästa av den.
nu ska jag ut och leva loppan med er sista tiden av sommarlovet! :)
/ josefinita"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback