believe it or not

men pluggandet går framåt och jag tror jag kommer bli riktigt nöjd med mitt reportage :) så wish me luck! ska försöka bli klar med det idag så jag kan sluta tänka och fundera på det nå mer den här kommande påsklovs veckan :)
på onsdag ska brudarna från klassen ev fira mig och Sofie, så det ser jag riktigt mycket fram emot :) känner för att spåra lite med dom brudarna :)

nej, nu vill jag ut i det vackra vädret ett tag tror jag :) så jag pausar mitt pluggande ett tag och möter nath ute kanske ;)
sen vill jag träffa saaarraaa för lite snack också :)
och även idomin..
haha ja, listan är lång :)
Uppdaterar senare!
CIIAO!



dagens (som jag även hade igår kväll, fast med vit tröja till)

kjol: american apparel
tröja: H&M
strumpbyxor: Lindex
egengjorda over-knees (avklippta strumpbyxor ;)
Stora guldringar (örhängen) : H&M
Klocka: Guldfynd
image337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback