believe it or not

men jag tycker faktiskt jag klarade mig galant på skrillerna idag ;) haha
hej, föresten. så idag är det måndag, the most hated day on the week I believe ;) hehe, nej men jag tycker skolstarten startade riktigt bra med brudarna. skridskoåkningen klarade sp1b galant och det kommer förmodligen bilder på det inom kort :) I mean, Linnsan! du rockade på det där , och hannah lyckades visa lite oanade talanger där på isen, maybe en karriär som konståkerska inom snar framtid? ;) who knows? haha
sen hade vi ju världens längsta håltimme, så klart, men vi har ju åtminstone alltid nått roligt att göra eller snacka om :)

sen fick treorna deras studentmössor idag! GOD vad yellous vi blev! tänk att ta studenten i år?! sen är man fri liksom, fast äsch, tiden kommer för oss också brudar och då jävlar säger jag bara ;)

orkade fan inte cykla hem på dirr efter skolan så jag svängde av vid stina och träffade henne ett tag innan jag tog mitt pick och pack och cyklade hem! jobbigt men that's life. skriller och allt på cykeln... ackack.

nej, men jag måste ändå säga att brudarna made my day, som alltid i skolan! på nått sätt är alltid skoldagarna roliga med er! :)
nej, nu ska jag följa mitt papis förslag " ta ett varmt bad om du fryser så mycket" och det är so true, har skakat som ett asplöv ända sedan jag klev innan för dörren!
 
hörs senare!
CIIAAAO!

image291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback