back on track

ja då var man hemma igen då, people! natten var helt crazy! Linnsan snackade med typ världens sjukaste 40 åring på heta linjen. Johnny hette han och vilket jävla snusk! vi blev nästan alla illamående ;)
Det roligaste var när Simon tog luren "vem fan är du?! och varför snackar du med min dotter?!" hahaha ;) då blev stackars Johnny aningen scared ;)
Vi måste ha somnat runt sex igen, trots att vi drack kaffe och verkligen försökte vara uppe all night long ;) haha, det sjuka var att både jag, sofie och rebs lyckades dela på en 90 säng! haha ;) och det gick finnemang! vi sov till halv tolv ungefär och då bestämde vi oss för frukost på donken, kanske inte det nyttigaste, men hey! vi har ju hela lovet nu att ta igen det på ;) hahaa ( som att inte det blir massa påskmat framöver!! )
sen lade jag och sofie oss i marias soffa och kollade på OC medan maria sprang runt och donade! du är för söt du maria, and we love you för den här kvällen! :)
tack Maria,Linnsan, Sofie, Hannah, Rebecka och Simon för en otroligt givande och rolig kväll/natt!

nu blir det till att försöka plugga lite och sen väntar jag på min present från syrran som äntligen är hemma med svågermarcus!
ha det underbart, njut av vädret (som här är underbart)
så hörs vi senare!!
and btw, JAG FICK SE VIDEON! JIHOOOOOOO så nu är jag satisfied, och ska hålla mig till det ;) eller aah, iaf försöka!
CIIAO!

thank you för kvällen, maaaaaaaajsaaaaaan ;)
image333

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha så snyyyyg.

2008-03-20 @ 16:52:22
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback