aint nobody

godkväll!
ja då var det några timmar sedan sist, och jag har inte gjort anything den här sega dagen. endast legat framför tv-program och filmen "isprinsessan" haha , vilket jag tyckte passade utmärkt då min klass ska inta isen i morgon på idrotten! ooh lord! det var minnsan flera år sedan jag stod på skridskor senast.. kanske ska man köra med lite piruetter och hopp? haha guess not, när jag väl fått på mig mina skriller så är jag som bambi på hal is.
kvällen kanske ska spenderas med mickan, med film eller så, men å andra sidan är jag så sjukt slut i kroppen att det lockar att ensam krypa ner under täcket framför en film! men vi får se.
hoppas ni haft en skön och avslappnad söndag, people! i morgon är det back to reality!
CIIIAAO!


image290

Kommentarer
Postat av: maria

my sweeeetie :)

2008-03-02 @ 22:02:14
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback