Åh herregud

vilken dag! haha! vi hade sovmorgon till ett idag, men believe it or not, självklart gick både jag och fröken engström upp klockan SJU(!!) och tog oss ut i ett snöoväder! Herregud, ska det här vara VÅR eller?! aja, vi cyklade ner och tog en frukost på donken, och cyklade sedan till princess för att sola! SÅ UNDERBART SKÖNT! och en riktigt bra start på dagen tkr jag :)
därefter så trodde vi att det var teater på folkets hus men självklart så var det inte det, dom hade genrep och vi kröp omkring där uppe på lektarn för att höra men inte bli sedd! HAHA! så jävla fula var vi ska jag tala om ;)
sen tog vi oss till skolan för att bara vara där tills lunch men då kom SötaSara med ett förslag till att vi skulle dra till hennes karls lägenhet och bara umgås där i nån timme :) så då var det ut i ovädret igen. men vilken rolig stund vi fick där allt! först låg vi alla på varsina ställen och bara degade tills sara satte igång musik och vi alla började hoppa runt/dansa runt som värsta freaksen! tänk vad lite dans kan göra! gud vad vi skrattade och hade så sjukt roligt!
vi åkte tillbaka vid tolv och käkade för att sedan ha geografi klockan ett och sen hade jag dans!
OBSERVERA: Sara gav Sofie skitmånga BITCHSLAPS! today och sofie bara tjatade "men slå igen, hårdare" tillslut hörde man verkligen smällen och Sofie gick runt yr och illröd på ena kinden! HAHA! (y) för det brudar!

Jag och Rebs träffade en rolig karl innan kören också. Han började snacka med oss samtidigt som han rotade i papperskorgen "jag ska bara leta lite pant... hm.. aah, den  här funkar nog" oh gosh, säger jag bara ;) men roligt var det!
dessutom har mickan tydligen gått med i MUF! HAHA "moderaternas ungdoms förbund" nån hade tjatat med henne och hon försökte få med mig också. jag "men vet du ens vad det innebär liksom? varför det är bra osv.?" Mickan "nej.. men asså dom hade SKITSNYGGA tröjor som man får köpa!" HAHA mickan, du är allt bra sjuk i huvudet ibland ;)

nej, så denna kväll blir till att plugga litegrann och sen bara ta det lugnt! jag menar det här har varit en sjukt lång dag! från halv åtta till halv sex!
ska nog försöka hinna med nått till blogginlägg också!
men ha det bra, people och njut! I MORGON ÄR DET FREDAG FFS!
CIIAO!

dagens citat "åh tagga fest då, fan vad roligt, JIHOO. MEN FAN VAD SUR DU ÄR DÅ!" HAHA! snacka om att gå från superduper glad till irriterad! ;) Daria då!

Stina skickade denna bild till mig.. ehm aah, what can I say?
image317

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback