ack,ack,ack

hur man vill se ut eller vill vara som KISSIE är ju en riktigt bra fråga tycker jag. Läs hanniepannie.blogg.se så kan ni läsa om vad hon tycker om fanskapet ;) HAHAHA!
jag menar, jag och sofie höll på att dö av skratt när vi såg henne puta med läpparna, lägga handen på håret och säga nått i stil med "mmmhhhhmmmmmm" så jävla drygt!
aaja, man kanske inte ska haka upp sig så mycket på henne med tanke på att hon faktiskt har typ skitmånga läsare och folk som stör sig läser ändå, jag menar, jag och hannah är ju trots allt två av dom ;)

nu tar björn gustavssons låt "carina berg" upp större delen av datasalen och skönt är väl det :)
ni får ha en trevlig skoldag så hörs vi senare!
CIIAO!

image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback