vad är frihet?

jag ska tala om för er vad frihet är just nu! frihet är här och nu, just i den här stunden. när man sitter här, hemkommen från skolan, och har absolut inget att göra, inga prov/läxor att tänka på. om två dagar är det skolavslutning, och sen har vi alla sommaren framför oss, med lediga och soliga dagar, där vi kan hitta på precis vad vi vill! sommaren 2008 ska bli bäst!

dock finns det bekymmer kvar, utan dom skulle jag springa runt och skrika av lycka just nu, dock känns det inte så lockande längre när allt bara är knas överallt, vart man än befinner sig. det gör ont inom mig, när jag vet hur otroligt respektlösa vissa människor kan vara, speciellt folk man trodde man kunde lita på, folk som innan låg en varmt om hjärtat.
sen kan folk helt byta skepnad också, och det förstår jag inte!.

aja, det är tur att det finns några få människor i livet man fortfarande/alltid kan lita på! :) och pågrund av er och det faktum att friheten är här, ska jag skrika frihet nu!
jag säger som dessa bruttor "kan vi inte bara grina tillsammans nu?" och det både av lycka och sorg.



ha det bra,people! och remember, friheten är här! :) så nu ska jag gå och göra det bästa av det!
CIIAAAAAAAAO!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

nu blickar vi framåt och släpper all denna skit. på midsommar ska vi grina av LYCKA!

2008-06-10 @ 22:55:28
URL: http://metrobloggen.se/hannie
Postat av: mad

skolavslutning imorn. LITE taggad eller;)

2008-06-11 @ 11:35:32
URL: http://mothermercury.blogg.se/
Postat av: rebecka

vi ska grina i neon och säger som hannah, vi blickar framåt coh glömmer allt som hänt. okej?

2008-06-11 @ 12:18:33
URL: http://iiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback