still bleeding

faan att det aldrig blir som man tänkt sig! man vill så jävla gärna få ett sms men sen blir ändå allt fel när man väl fått det. ibland önskar jag att jag bodde ensam, vilken frihet ändå? "kan jag komma?" till det kunde man ha svarat "hell yeah" då ;)

gårdagen var riktigt mysig med majsan,sara och mathilda hemma hos maria. fotboll (sjuukt dåligt) och sen lite småsnack.
vi åt med sara först såklart, jag och majsan. för i morgon fyller hon år!! så jag skriver GRATTIS I FÖRSKOTT här nu ;)

för ikväll åker jag till min kära stuga med la familia och abuela/abuelo. :) och nu vet man ju iaf att det finns en rolig liten figur på andra sidan sjön som man kan åka och hälsa på om man känner för det! tänk att ha gått miste om den vetskapen, hela våra liv, Rebs?!
men jag ska åka över ikväll och hoppa studsmatta!, redan bestämt :)

i morgon är det midsommar! sjukkt hur tiden går! minns för ett år sen, då befann man sig på franska rivieran vid den här tiden, wonderful! (y)
ska vara i stugan först ett tag och käka med släkt osv, innan jag åker hem med syster för att förbereda innan man ska upp till miss wikgren för lite grill och partaj!
ha en trevlig dag så hörs vi i morgon!
CIIAO!


Kommentarer
Postat av: Clara

du får bygga dig en lekstuga på gården, eller en hemlig i skogen ;) då kan du vara som en brunstig älg ;)

2008-06-19 @ 13:46:06
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: Clara

hoppsan, det är från mig ( HANNAH )

2008-06-19 @ 13:46:42
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: maria

heheeh ingen har nog sett fulare bild på mig, lovar ser inte ut sådär!!!Ehe

2008-06-19 @ 17:32:35
Postat av: rebecka

Ehe maria, de gör du visste ! ;) Men helt knäppt at tde va ett år sedan Frankrike, tiden går sjukt fort!

2008-06-21 @ 21:00:31
URL: http://iiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback