sorry, one more time!

jag har verkligen inte haft tid dom senaste dagarna! but I've missed you, kära blogg! och remember, I STILL LOVE YOU THE MOST! ;) haha nej, nu ska vi inte överdriva!

denna vecka har bestått av det sista pluggandet! och sen har jag självklart spenderat tid med nära och kära ute i solen och taggat till morgondagen!!!! så sjukt roligt ska vi ha, brudar! och lätt blir det inte ;) har laddat upp med riktigt roliga lekar vi ska köra ;) så så lätt kommer ni inte undan ;)
i måndags var jag på vad rebecka kallar "storviks festival" haha ;) jag, maria och storvikarn själv åkte och kikade ;)
har även haft två muntliga redovisningar dessa dagar, men nu är det KLAAAAAAAAAAAAAAAART!

ni vet ju rätt mycket om vilket pain in the ASS jag har när mensen hälsar på, och igår kväll kom den! FUUCK! jag som hade hoppats att jag skulle vara fri från den i morgon, men whatever! dock vaknade jag halv fem i morse av värk och var tvungen att gå upp, ta en tablett, gå runt i rummet, och sen somna sittandes. ! roligt liv, NOT!

idag hade jag en redovisning som pågick en halvtimme, därefter åkte jag hem till sara, sen en snabbis till farfar innan man fick sms av rebecka "jag och hannah kommer till dig nu" jaha ;) så då åkte jag hem och släppte in dom :) sen åkte vi ner på donken med maria, hon och jag cyklade och fixade löshår till henne, sen hem hit och nu åkte hon för en stund sen.
ikväll blir det mys på nån mysig plats (jag vet att du stör dig nu Daria;) med natha, madde, evelina och några! ha det bra, people! lovar att bli bättre med uppdateringen!
CIIAAAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback