sommarlov?

det känns fortfarande inte som om sommaren är här, känns ännu mindre som sommarLOV! SNÄLLAAA bring me that summerfeeling!! vart är solen, liksom?

aja, med tanke på det tråkiga vädret, så hade jag en mysig filmkväll igår med natha,madde och sara. vi åkte runt och färdades från olika ställen HELA tiden ;) , men tillslut bestämde vi oss för att åka till jonatan - maddes karl, där vi satt med läsk och chips i högsta hugg :) dessutom fanns det världens sötaste grand danoi på balkongen bredvid som kikade på oss. Så gryyymt sööt ! :)

idag ska man åka och klippa sig! hatar frisörer.. men jag känner att det ändå är dags för lite färgning på utväxten och därmed passa på att ta topparna också. jag får ju inte tappa den blonda glansen ;)
senare ska jag nog träffa min söta vän Idomin! (y)



men ni får ha en underbar dag, så hörs vi senare, people!
CIIAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback