sol, sol, strålande sol!

det är verkligen inte roligt att vara såhär förkyld när man ska hålla ett föredrag i morgon bitti om barnspråk! helst skulle man bara vilja ligga ner och glömma allt som har med plugg att göra! men aja, det är bara till att bita ihop och vänta med att kurera mig till efter skolarbetet!
var till farmor&farfar en sväng på förmiddagen med min kära syster, och nu är kjolarna klara till 60/70! (y) och ja, Hannah, jag SKA bli FRISK! :)

jag har åtminstone fått njuta ute i den stekheta värmen med min vän, sofie, idag :) först glass/dricka på donken och därefter en tripp till stadsparken där vi har legat ända fram till nu! så otroooligt skönt!
nu blir det mat med hela familjen ute i värmen! :)
image448
image449

ha en riktigt trevlig söndagskväll, people!
CIIAAAAO!!!!!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

BRA BRUDEN! ;)

2008-06-01 @ 19:39:11
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback