ooh baby, touch me and I'll come alive.

"jaa vi tar några cyklar, fler människor, några tält och sen rymmer vi! JIPPIIIEEE" - Hannah, du är klockren! (y)

det känns mycket bättre nu, antar att det är pågrund av att vädret är betydligt bättre nu än innan. Antar att det är dåligt väder på sommarlovet som får en deprimerad.
nej, nu ska jag inte deppa mer! om ni ville veta så gick det en häst förbi här nyss! :O helt sjuukt stor händelse för lilla vallhov ;) , vad säger du om det rebs? inga hästar som går förbi på gatorna i storvik va? ;D

va på stan nyss med the cutest, Ida Eidem! solstrålen själv. :) trevligt,trevligt
träffade maria och daria också. och daria: vart har du hållit hus kvinna? ;)
sara mötte jag också en snabbis och vi kunde inte låta bli utan gick till våran bänk på skolan! we will miss it när vi börjar på bessemer! men jag ska inte ge upp så lätt, nej jag ska komma på ett sätt att ta med mig den till nya skolan ;D haha, jag tänker ju inte bara lämna över den till estetarna så lätt!

nej, ikväll blir det mat och fotboll med några brudar!
ha en trevlig kväll och tagga midsommar nu, people!
CIIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback