nu är det inte långt kvar

nej, nu är det inte långt kvar tills vi kan springa runt och skrika "FRIHET" så otroligt jävla skönt! (y)
gårdagen spenderade jag först med maria och hennes vänner :) innan dom drog till hedåsen och jag blev saved by sara :) hon och jag va med om små äventyr och skvaller från en viss person innan vi lade oss tillrätta och kikade på OC hemma hos henne :) mysigt!

idag strålar solen, jag är sååå jävla trött och skulle helst av allt bara vilja gå ut igen och somna i solstolen, men ack! jag har ju trots allt en sista uppsats att skriva! roligt? NOOOOOOT! fattar inte hur man kan ha plugg ända in på sista veckan!
aja, men jag hoppas alla ni andra njuter ute i solen!
CIIAAAAAAAAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback