empty all through

varför mår man såhär time to time? det är sjukt svårt att förklara men känslan inombords gör ont men det känns ändå som att man inte känner någonting? confusing? jag förstår, men sommarlovet ska väl ändå göra en lugn? den gör mig panikslagen! dagarna rinner iväg och vädret är skit. jag vill göra nånting! göra nånting man kommer minnas! självklart kommer jag minnas dagarna jag ändå lyckats fördriva med vänner, men jag vill göra nått storartat! vad sägs som att rymma några dagar? ;)

nej, men vad händer idag?
vädret är inte så lockande, funderar på om man ska lura med sig mami till valbo och strosa lite. är nämligen sjuuuukt kär i en jacka som finns där inne och väntar på mig..
men vi får se! jag måste göra nånting i alla fall! annars får jag panikångest!
CIIAAAAO!


Kommentarer
Postat av: hannie

jaaaaa, vi rymmer. tar cyklarna, några fler människor och något tält med oss! :D JIPPIE!

2008-06-18 @ 13:17:44
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback