ännu en uppsalaimpulstrip ;)

gårdagen vart faktiskt trevlig den också, trots det hemska vädret!! jag säger bara: stackars studenter!!
men det lät som om dom ändå hade en lyckad kväll då man svängde förbi kharma på kvällen ;)
umgicks iaf med nath och mad, det var trevligt hemma hos natha med dricka,snack,skratt och självklart massa dans! eftersom det inte regnade åkte vi ner på stan där vi träffade sara som vi umgicks med ett tag, men vart fanns folket? ;) jag och natha cyklade mot vallhov vid ett tiden, natten blev lång och underbart skönt var det att komma i säng..
efter massor av sms därefter somnade jag ovanligt skönt! :)
och till pernilla: neej vi va aldrig i stadsparket på grund av vädret, men du skulle vart meeed :) får ta igen det en annan gång!

idag ringde natha mig och frågade om jag hade lust att åka ner till uppsala bara sådär ;) haha! självklart tänkte jag också tog vi två bussen till gävle och tre tåget till uppsala. det visade sig dock att hon tagit med mig ner för att jag skulle få straffet att hjälpa henne städa ur hennes rum på elevhemmet! vilken cheeter! ;)
nej, men vi hade riktigt trevligt, trots vädret där igen då, men vi umgicks med David (sjukt skön grabb), käkade nere på stan, tog en varm choklad på "storken" ;) och gick till stationen där vi låg på en bänk och snackade innan tåget gick hem 21.17.
tågresan hem var ändå roligast! fyra män med sverige tröjor satt och sjöng och skrek och då vi kom in skrek dom "hallåååå, tjejer, vissaaa tuttarnaaa!!" och sen sjöng dom hela resan och påstod att natha var nån jimmys syster. hahaha, så sjukt roliga!


nej, nu ska jag jump in the shower soon.. men först måste jag få reda på en sak.. vaddå FEG?!
CIIAAAAAAAAAAAAO!

Kommentarer
Postat av: Pernilla!

of course!! ;)

2008-06-16 @ 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback