vad hände med barndommen?

jag har som sagt umgåtts med natha i snart en månad detta sommarlov! haha, självklart har vi träffat andra på dagarna också men vi har alltid sätts nån gång på dagen/kvällen. förklaring? överdos? njaa man skulle väl kunna uttrycka sig på detta vis som jag så otroligt bra uttryckte mig för natha "natha, jag har så dålig syn så jag inte ser hur ful du är, och du har så dålig hörsel så du inte hör hur dum jag är!" haha
men iaf så låg vi och kikade i nathas gamla fotoalbum en kväll och där fanns en massa bilder på mig som liten också. tex på nathas 8 års kalas. där stod vi allihopa och såg så otroligt glada ut, minnen kom helt plötsligt tillbaka. som då vi dansade med buggen på gävle konserthus och hur vi tjoade runt där i våra cowboy hattar! det fanns det också bilder på.
vad coola vi var.
det är så sjukt mycket man nästan glömt, men den kvällen kom nästan allt tillbaka igen. vi satt och pratade och skrattade i timmar och jag blev nästan arg på mig själv för att jag nästan glömt bort alla dessa år.  det var ju tur att det kom tillbaka.
men man kan trots det, ändå inte låta bli att undran: vad hände med barndommen?


sommarlovet har rusat förbi i en rasande fart och snart är det tillbaka till skolan som gäller. men dock inte till hammar, utan till bessemer. hata bessemer. älska hammar.
igår var det sommarkväll också, trevligt!
nu blir det ett möte med sari och sen nath!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback