solsolstrålandesol

goddag!
gårdagskvällen med anden i glaset hos maria ledde till att jag var tvungen att sova hos natha en till natt ;) haha! det slutade också med att alla rusade ut ur rummet efter att natha sagt "om ett ljus släcks måste man släcka det andra och rusa ut ur rummet" och maria kvävde ljuset. jag hann inte reagera föränn dom andra var ute ur rummet så jag rusade efter och dom kollade på mig som om jag var dum i huvudet "MEN DU LÄR JU SLÄCKA DET ANDRA?!?!?!?!?" hahah snacka om att dom blev uppjagade där. och linnsan som aldrig kört det förr var hur nära som hellst på att banga, men det går inte för sig när man kör med oss ;)
jag och natha åkte iaf hem till henne och sov och idag lyckades vi sova bort nästan hela dagen IGEN!!! så vi skyndade upp, åt frukost, och la oss tillrätta ute i solen.
nu har jag precis duschat och ska fräscha till mig. ser fram emot en middag med la familia idag. det var ett tag sen.
vi får se vad som händer sen, kanske natha eller så ringer jag kanske sari?

men vi hörs, people! och äre inte underbart med lite solväder till sverige nu?! :)
CIIAO!

syns inte så bra, men det är iaf jag och sofie på aftonbladet! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback