scaaaryyyy

gårdagen var riktigt rolig faktiskt! det började med en tripp till gävle med Rebsaan! och därefter hem en snabbis. här hemma låg syrran nere med marcus, sjuk, mamma låg och spydde på toan och pappa låg och sov i MIN säng. haha skön familj! (y) jag bytte om osv innan jag tog mig ner på stan och gick hem till majsan! vi mötte rebs och pernilla vid hemmakväll och vi köpte godis och hyrde film , men vi kikade aldrig på film eftersom vi började snacka om spöken och sånt där annat övernaturligt. jag och tjejerna höll på att skita ner oss när marias mamma och syster skrämde skiten ur oss! fy fan! hahah även att alla kastade sig på rebecka. iaf så fixade vi upp en spelplan så vi kunde köra anden i glaset. och jag säger bara FYFAN! det funkade!!! i början sög det, men tillslut kunde vi inte ens hålla emot. och för ett tag släppte alla och glaset rörde sig själv. hahahah fy fan vad rädd vi blev.. det slutade med att jag,pernilla och rebs sov kvar hemma hos maria och jag vet inte när vi somnade, fem kanske? om inte ännu senare.



den där ska med framöver ;)


ikväll får vi se!
CIIAAAAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback