it's still a little bit of your song in my ear

hur gick det när vi skulle på hundcafé då? haha jaa eftersom det började spöregna så tröck vi in både zorro och sigge i min systers lilla bil haha natha fick knappt plats. zorro tog upp TVÅ platser ;)
vi gick till cafét och zorro fick frispel och stod stilla! haha han vägrade röra sig. men när jag kom tillbaka efter att ha hämtat upp svea så hade dom fått med sig zorro till ett bord. hahah snacka om utbud, dom hade mer till hundarna än till oss. det blev iaf en trevlig fikastund trots det trökiga vädret utanför.
syster och marcus kom och hälsade också dom två turturduvorna som firar 4 år idag! congratz! :)

sigge och svea! :)

nu blir det stan med nath för lite tobaksköp och sen film tror jag!
ha en trevlig kväll, people!
CIIAO!

Kommentarer
Postat av: rebsie

haha, allt för roliga människor känner jag (: du är en av dom!

2008-07-17 @ 21:22:34
Postat av: HANNAH

du är så klockren joss! ;D

2008-07-18 @ 00:40:28
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback