helt slut

nu har jag lekt med svea hela morgonen! så jävla fast vid valpen så det är sjukt! igår umgicks jag med wikgren hela dagen och vi hämtade zorro och lekte lite med svea :) det var en hunddag igår alltså. dessutom träffade vi på jennifer och det var riktigt roligt! sjuukt länge sedan sist! roligt att höra hur hon har det i uddevalla.
nu har jag nyss gjort ren svea, som jag hittade i en smutsig buske, och nu ligger hon här neranför mina fötter och tar en sovpaus.

ikväll blir det rebs stuga med några brudar!! :)
ha en riktigt trevlig kväll!
CIIAAAAAAAO!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

nu jäklars ska vi njuta av girltime! ;D

2008-07-12 @ 12:58:04
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback