give me sunshine!

hade lite bilder från kvällen igår jag tänkte lägga upp, men får ta och göra det senare.
jag åt en god middag iaf med mami, sis och mackan. sen tog jag en promenad till ica bj där jag mötte sara, issie och tissla. vi vandrade hem till sara och såg på OC ett tag innan vi drog ut och mötte upp nath för en liten snack stund. därefter åkte jag hem med sara ett tag till innan jag fick skjuts hem av henne vid elva tiden. när jag kom hem hann jag bara precis lägga mig till rätta i sängen framför sex and the city när natha skickade sms och ville att jag skulle komma över till hennes pappa. natha va ju ensam hemma där så vad gör vi två? jag "smet" ut och kom dit vid kvart över elva. sen kollade vi på tv till två typ, sen lägger vi oss i ett varm bubbelbad!! :) hahah sjuuuuukt sköööönt!
somnade väl hemma i min säng vid fyra!
så idag är jag såklart sjukt trött. men jag ska iaf gå till natha om typ en timme och åka med henne först till hennes jobb, där hon ska klippa gräset och jag ska sola i detta UNDERBARA VÄDER! sen bär det av till valbo en stund för lite checking. sen ska jag möta upp rebs och maria på stan för lite efterlängtad vikingsallad!
ha en trevlig dag ute i solen!
CYYAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback