gårdagen

igår blev det party at oscars house med maria och nath! riktigt lyckad kväll med dricka, dans, skratt och en hel del spåranden. när jag och natha vandrade hem halv tre nångång kom blondie på att hon glömt nycklarna. vi ringde hennes syrror för fullt men dom svarade inte. som tur var va en dörr på baksidan öppen som vi gick in i, men den går bara till balkongen. så vi bankade på fillans dörr , men hon sov son en stock, det var då natha såg att hennes mamma och peters sovrums dörr va öppen. hahhahah så vad gör vi? vi smyger in och går rätt in i nått jävla trä drapperi som hängde ner. peter sätter sig hastigt upp i sängen och natha säger "lugn mamma, det är bara jag" hahahahahahahahhahahaha skrattade så jag nästan DOOOOOOOOOOOG! kunde inte sluta heller. jag tror jag och natha låg och skrattade till klockan fyra MINST innan vi somnade. jag menar, just då fanns det ju inge roligare än att försöka se synen av oss två klättra på balkongen.
jag bjuder på ett urval av pictures.











nu kommer svea hit!!!!! mammas kompis golden valp som vi ska ta hand om! ÅÅÅÅH!!!!!!!! hon är så jävla söt! lägger in en bild senare!
CIIAAAAAAAAAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback