en otroligt solig dag

gick ut i solen direkt när jag vaknade :) där låg jag ett bra tag tills natha ringde
"jag är sugen på glass, kom ner på stan!"
så jag åkte ner och mötte pinglan, och vi la oss på ett tak och solade och snackade om graviditet! ;) blev en riktigt intressant konversation :)
nu ska jag fixa och dona till kvällen då jag, natha, maria, sara och kanske lingon åker in till gävle på sommarkväll :)
ha en trevlig kväll, people så hörs vi!
PUSSSSSS & CIIIIIIIAAAAAAAAO!



skulle inte jag vara hur snygg som helst gravid? ;) haha. nej, nu jävlar hannah, nu får vi ta tag i det här och se till att sprida vidare våra otroligt snygga gener ;)

Kommentarer
Postat av: HANNAH

YIIIHOOOOO! :D såg en barnvagn idag, bara liiiiiiiiiiiiiiite avis ;) ska vi ringa erik? ;)

2008-07-23 @ 20:38:07
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: Rebsi

märks att jag inte har träffat dig på ett tag kvinna, magen klär dig utmärkt ;)<3

2008-07-24 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback