a dream?

sjukt konstig natt jag hade iaf! glömde skriva det i förra inlägget! kom hem vid ett kanske, somnade nästan på dirr, sen halv två ringde det och ni vet ju hur man är om man nyss vaknat.
"mm?"
"HEEEJ!!!! sover du?! lust att möta mig ute och röka?!"
"jag ligger i sängen"
"jaa men säg att du ska gå med svea?!"
"hon sover?"
"men åååh jag som tänkte köpa en cigg av dig för tio spänn, men skit it då! hörs i morgon! HEJDÅ!!"

jag slocknade på dirr igen och sen klockan ca kvart över två ringde det igen.
"ÅH HERREGUD!!! GISSA VEM JAG STRULADE MED NYSS!!!"
"Vaa? vem? vart? hur?"
".....!!"
"WHAT THE FUCK!"

sen låg jag vaken ett litet tag innan jag slocknade på nytt igen. så jävla jobbigt att bli väckt sådär när man halvsover.
menmen, roligt ändå! hahah du är crazy kvinna!
CIIAAAAAAAAAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym



kan ju inte roför de ;)





/ S

2008-07-20 @ 15:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback