you makes the sun come out on a cloudy day

hola amigos!

Idag var det storträning på gym med idrotten :) riktigt trevligt med all svett som rann ;) haha!
men vi kämpade på som bara den, och det är ju det som räknas :)
skoldagen var riktigt bra och lugn :)

jag är besatt av one tree hill! I LOVE IT! :)
sitter och nördar här med one tree hill clip! ;)
thank god för dagens itmöjligheter ;) haha!

nu laddar vi upp inför helgens festligheter!! åååh jag måste verkligen försöka make it! :) men det ska jag! för nu jävlar behövs det tusentals tequilla! :) right ladies?

nej, nu vill jag ha sommar! för vad är bättre än att cykla till stranden i sköna strandkläder och ligga på stranden i stekande värme en hel dag?! och sen cykla hem, duscha för att sedan ha a night out i sommarkvällens svalhet! ÅÅÅH DET ÄR SÅ UNDERBART! Ge mig! :)


image163

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback