you crossed that line

image147
HAHA jaa vad kan man säga? SP1B:s brudar är världens bästa brudar och allt har varit frid och fröjd tills idag inne i datasalen! OH MY LORD! Jag började skaka av irritation då jag och kära Linn satt och skrev hela arbetet åt alla andra skitungar som satt och latjade och fjantade vid andra datorer! Jag och Sofie började stortjafsa om en töntig jävla sak, och det slutade med tystnad och linn skickade iväg arbetet " här kommer arbetet från Josefine, Linn, Daria, Hannah och Sofie. Men det är bara jag och Josefine som arbetat" HAHAHA! suck on that! ;) nejdå! men jag vet att ni skulle skriva saker åt mig också! men ändå, undra om jag har damp? haha
men till er i alla fall : Linn, Sofie, Daria, Maria, Hannah, Rebecka och Sara - you make my day :)

skoldagen var helt perfekt i övrigt och oroa er inte, jag och sofie går nu bredid varandra med stora smiles - så det är lugnt nu ;)
Jag och Daria lyckades även ta en paus ute hmm.. aa the rest is history ;) allt jag kan säga är väl GOD DAMN MAN! YOU COULD TOTOALY MAKE MY PANTIES DROP! Helt seriöst!

Efter en vandring på stan, med presenthandling (stini böckling blir 17 idag! grattis!) så vandrade jag, rebecka och victoria till rese. Jag och Rebs var riktigt nöjd med våra "maxi ica next-star - presentpåsar" Haha "är det ni som är larsson och ivarsson " HELL YEAH! ;) riktigt gött där i påsen!
snackade med sofie nyss och snart bär det av ner till stan - till Daria för fixning och ikväll brudar - DÅ JÄVLAR!

ha en riktigt bra kväll och till er alla : HA DET BÄST, GÅ PÅ FEST, DANSA MEST!
ciao!



Kommentarer
Postat av: rebecka :)

Jag och johanna går just nu på högvarv med bananer, loka och highschool musical! Medans ni är ute och festar.. vem kommer må bäst imorron ? ;) hahaha

2008-01-11 @ 21:34:04
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: Hannah

jag spenderade fredagskvällen med tacos, mickes släkt, glass, smällare och TÅRTA! spelade även Wii ! ;) min dag var bäst
;)

2008-01-12 @ 13:26:39
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback