tired minds

nu var det precis ett år sen min ögonsten försvann från världen! Minns så tydligt dagen då mami kom in och berättade för mig och jennie som låg i sängen efter en kväll av festande. tolv år är sjukt mycket och ovanligt för en newfoundland så I guess du fick mycket love från oss! guud vad jag saknar dig heart!
"hon var vallhovs stora gossebjörn som barnen alltid sprang fram till"
trygghet var något du spred och nu har vi tänt ett ljus till din ära!
image144


idag har jag och mamma shoppat loss på MQ, mycket fina fynd :)
i provhytten intill min så fanns en mamma och en dotter som såg exakt lika dan ut, smala med blekt-vitt-hår och snackade och det lät typ såhär
mamman :"ser mitt arsel fult ut i denna?!"
dottern : "nej, bara stort och runt! Herregud mamma, du har verkligen för stora trosor på dej"
ÅH HERREGUD! nu vill jag bara tacka gud för att jag inte är så elak och sååå blond! haha ;)

i morgon är det back to reality och det ska faktiskt bli rätt skönt. SP1B girls, nu kör vi "med andra ord" så det ryker ;)
ha en riktigt bra kväll!
ha det bäst, gå på fest, dansa mest!
ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men gud vilken söt hund! :)

2008-01-09 @ 22:18:01
URL: http://PGustavfsson.blogg.se
Postat av: thilda

ååh gosiga björnen :)

2008-01-10 @ 15:31:13
URL: http://mathildapet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback