Sweet Jackie!

Innan jag börjar : Checka SP1B brudarnas nya gemensamma blogg! våran , SP1btjejer.blogg.se

Seriöst jag är SÅÅÅÅÅ sjukt taggad på spökkväll/natt i tröskeln nu på lördag! shiit kommer bli så jävla klockrent! SP1B brudarna , vi har triggat upp oss som fan så på lördag gäller det!
annars har skolan varit bra i allmänhet men nu är det jobbigt sista tiden av veckan, stort prov på fredag och dessutom en recension inlämnad då också.
Och i morgon är det mördarkillerfuckingTORSDAG! men jaja, får väl allt ta och bita ihop och dansa lite balett , sjunga och sen hem och plugga! kommer döööö i morgon, men skitsamma! that's life.!

Var iaf hos skolsköterskan idag, vilket var en upplevelse. Hon läste upp namnet på min gata och började göra roliga ljud och skratta! HAHA! jaa, det var mig en rolig figur. Och när jag kryssade i på frågan om hur ofta man dricker så blev det sjuuukt pinsamt. Jag skrev en gång i månaden för att det skulle låta någorlunda okej, ( det är vanligare egentligen ) och hon började ställa frågor "hur blir du" "varför dricker du?" "vad skulle dina vänner säga om du sa nej" hmm.. sorry nurse, men jag skulle inte säga nej! haha ;) jaja

nej, nu blir det pain in the ass, naturkunskapsboken väntar!
ha det bra!
CYA!

image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback