sometimes crazy is alright

nu har jag inte skrivit på ett tag och det pågrund av att jag väntat på min KAMERA! :) vill lägga in massa bilder från i fredags då vi firade stina och allmänt festade! den kvällen blev faktiskt lyckad och tur var väl det :)
Bilfärden från NS till Vallhov med två främlingar var otrooligt rolig! Fem pers i baksätet ;)
Hur ska man formulera fredagen? Shots, dans, sång, skratt, flamms, fall i trappor/vägar, shots och återigen shots! haha! :)

Lördagen var betydligt lugnare då jag och mickan skippade en fest i NS - utan dricka dessutom - för en mysig hemmakväll men mycket snack, sång och skratt!

Idag var det skola igen och visst var väl det helt okej, förutom att man sjunkit ganska lågt i studierna , orkar fan inte göra ett piss på lektionerna, ack! men tur är så är jag inte ensam om det i alla fall :)
andan i skolan är riktigt skön och rolig faktiskt :) så det är betydligt roligare utanför lektionssalarna, men det tycker väl alla? ;)
Nyss hemkommen från skolan och ska sätta igång med samhällskunskapsarbetet om homosexualitet! blir säkert bra det! och i morgon blir det också studier i massor! okej, denna vecka kommer bli a pain in the ass! men då får vi förmodlogen fira in helgen på fredag i tröskeln? :)

Nej, nu får ni ha det riktigt bra så ska jag lägga in bilderna så fort jag kan! :) kanske senare ikväll om böcklingen ringer! :)

ciaaooo!

hittade en bild iaf från nån annans kamera :)
image148

Kommentarer
Postat av: maria

haha SÅ SNYGGA =)

2008-01-14 @ 20:36:22
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback