shut up and sleep with me

Kollade nyss på "I huvudet på gynning" har två tankar om den bruden: Sluta spela så jävla blåst! och Keep it up girl! jag tycker hon är onödigt löjlig ibland men ändå hur störtskön som helst! jag tror seriöst jag är lika dålig som henne i köket! "hmm... hur steker man falukorv" jadu gynning, riktigt klurigt.


Vi behöver vara löjliga - blicka tillbaka på barndomen, vi behöver lätta på hjärtat och vara ärliga!
Idag blev det jaga med Sofie och Rebs först i engelska klassrummet, och sen, då jag, sofie och linn satt kvar i skolan till sex typ, så skulle byggarbetarna testa brandlarmet och först var det värsta töntigt lågt, så vi tre som jagat upp oss och varit verkligen thrilled, vi kollade på varandra och typ "jaha, var det allt?" men nej, svaret på frågan kom hastigt och shiiit vilket jävla ljud!
sprang runt, runt i skolan och det var riktigt skönt att springa runt och allmänt tönta oss alldeles ensam i skolan. När man stod där, och blickade in i den tomma caféterian så kunde man verkligen känna hur otrooligt creepy tyst det var. Annars, mitt på dagen, så kryllar det av folk, många olika identiteter och olika slags grupper vid olika bord. Nu var det bara vi tre kvar - the three blonds - och det var riktigt treevligt

fick iaf VG på mitt historia prov och det ÄR JAG NÖJD ÖVER! och till er alla med G, VG, MVG eller vad ni nu fick, VAR NÖJDA!! ;)

Senare, på viking fick man verkligen lätta på sitt hjärta och tack sofie, för att du förstår mig så otroligt jävla bra!
känner verkligen att man kan snacka om precis allt med dig - och vi känner verkligen lika inom ämnesområden och personer! tack igenochigen, gullet!

Vandrade förbi böckling på vägen hem och hämtade min kamera :) orkar dock inte lägga ut alla nu, så tar nån bild lite då och då! kvällen finns kvar i mitt minne i alla fall, och för mig äre det som räknas!

image154

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback