pictures of you

okej, har drabbats av värsta mensverken trorts ingen mens! normalt? ;) natha skrek rätt ut "ÄRU GRAVID?!" ;) HAHA! tydligen kan man få såna värkar då, men nej nu ska vi inte förhasta oss in i någonting.
så.. nu kan man väl säga att jullovet är över. på ett sett FAN! men på ett annat! Helt okej, jag menar det ska ändå bli skönt att komma in i gamla vanor igen. dessutom kommer SOFIE "HOT LEGS" hem ;)

får lite flashbacks sådär just nu, och tro det eller er AV MUSIK! ;), så jag tänkte lägga in lite gamla bilder. och även om jag inte umgås så mycket med en del av dessa människor nu pga upps and downs, så har dom betytt mycket i mitt liv ändå :)

image131image132image133
image134image135image136image137image138image139image140image141image142image143

ikväll blir det One Tree Hill och lite annat :) plugg också om jag orkar!
ha det bäst, gå på fest, dansa mest!
ciao!

Kommentarer
Postat av: sofie

hoooooooooome:D Söt du gullefjun!;)

2008-01-06 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback