ooooh you're making all the panties drop!

oooh inte skrivit här på hela gårdagen! :S det kan du skriva i ditt arbete HYLLAN!! att man helt enkelt blir beroende eller känner sig tvingad på nått sätt att skriva ;)

Igår kväll fick jag äntligen träffa mickan igen och det var riktigt treevligt, det bjöds på film och mycket snack och saker att berätta sen senast :) och nu skrev Idomin att hon saknade mig och självklart saknar jag lillida utan hämningar också! :) ska försöka ses så snart som möjligt!
Asså inriktning brudar?!?!?! jag vill såå in i helvete gärna gå med er men det känns som att språk är det jag vill läsa ;) men vi får se!! annars har vi iaf haft ett sjukt bra - förstaår - tillsammans :)

haha tack och lov för denna dag som bjöd på sjuukt mycket skratt i skolan, känner mig lite dålig över att vi skippade bilden - jag och hannah fick värsta blicken från dom andra :S hahah jaja skitsamma :)
men vad kan man säga?! man har helt enkelt roligare i caféterian med handlekar, roliga hittapåhistorielekar, "med andra ord" och allmänt skratt från saker nån berättar :)
vad händer ikväll? jaa för min del blir det väl pluggande för det mesta men snart också middag!
och till sist : Tagga Fredag brudar! :) kommer bli riktigt roligt det där!
hadetbäst,gåpåfest,dansamest ;)
ciao!


blicken! oooooooohmyyyyyyyyyyyyyyyyyyygooooooooooooooooood!


image145

mycket ooooh i det här inlägget ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback