oh it starts in my toes

ja hallå där ute!
då var det lördags eftermiddag här i viken och det är väl inte så färgglatt och roligt, förutom att jag och pappa har sjungit och trallat runt i köket och drivit med mami som bara suckat och skakat på huvudet! haha ;)
idag har jag endast haft en snabb tripp till valbo för att inhandla skor :)
och nu är jag taggad till tusen inför ikväll! och nej, det handlar dock inte om alkohol och shake ass ( vilket vi ejuförsej kan göra ändå ), nej ikväll händer något alldeles speciellt! Sp1b:s hetaste brudar ska besöka en av oss : Hyllan i trösken , och därefter inta ett övergivet spökhus för lite spänning ( och man kan väl säga, att vi står för en del av den) kommer bli en toppen kväll/natt som börjar hemma hos hyllan med tacos och massa snack, därefter spookynight med anden i glaset eventuellt. Vi har till och med blivit tvungna att skriva upp en anhörig lista, utifall vi försvinner! HAHA! jaa, vem vet, vad som befinner sig i det fruktande trösken? haha ;)
OBSERVERA HYLLAN : Jag stavade trösken rätt nu, utan l ! haha ;) hur blond är man då!

Nej, nu ska jag fixa och dona tills jag ska möta flixen nere på stan och inhandla det sista. Ha en otrooligt trevlig kväll och glöm inte att besöka SP1Btjejer.blogg.se
CYA!
J
image157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback