money makes the world go round

jaa hallådär amigos!

jag har spenderat hela dagen i valbo, och då menar jag verkligen, hela dagen ;) kom precis hem!
jag shoppade bara en kjol på rean, sorgligt men sant, medan Stini shoppade som bara den! åh herregud, byxor hit och dit, tröjor hit och dit, accesoarer hit och dit och en jacka! en jacka?! hon hade en skitsnygg ny skinnjacka och ändå köper ungen en till! ögongodis, verkligen! fan att hon köpte den sista ;)
sen får vi ju inte glömma skorna heller ;) haha! herregud, nu förstår jag citatet "money makes the world go round"
du bidrar till det din skitunge! ;)
träffade även på familjen söderblom! dvs att  Hannah med H var i farten hon med :)

jaja, kom nyss hem och ikväll laddar jag upp inför en kväll framför tv:n med "one tree hill" och "coyote ugly" :)
hoppas ni alla haft en underbar helg! i morgon ligger vardagen och spökar! men det blir nog en bra måndag, med en seg dag i skolan, gym på morgonen med brudarna!
ha det bra!
ciao!

image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback