i slept with someone in "fall out boy" and all i got was this stupid song writen about me

musik
vad vore livet utan det? Jag menar, vad är det om inte musik som får en perfekt stund att bli ännu mer perfekt med den rätta låten till? Och vad är det som får hjärtat att värka på ett skönt sätt? okej,  kärlek när man har tur, men även åtminstone för mig när man hör en ny låt som man bara blir alldeles fast i! som till och med kan odla gåshud! Jag tror fler känner lika dant.
Vad gör artister? Dom berättar hur dom känner genom texter med melodier! vad är det jag vill ha sagt? människor behöver musik i deras liv, för att känna den där känslan och för att få hjälp i dom svårare stunderna eller i dom lyckligaste!
Världen blir ljusare tack vare musiken!

många säger att livet inte är kort, och självklart kan jag hålla med om det. men dessvärre blir det kort eller åtminstone kortare för en del. vad som helst kan hända. jag kan väl ta och erkänna att jag oftast fnyser och himlar med ögonen om någon säger att jag kan faktiskt ha oturen att bli överkörd idag. det är sant, och kanske är det därför jag himlar med ögonen? Av rädsla för att jag inte levt ut livet så fullt som jag borde? Vi, alla människor lever runt människor av olika personligheter som förändrat våra liv till det bättre. Vi lever dagligen runt dom och vi är glada men tar vardagen med dessa underbara för givet. vi borde lära oss att uppskatta det vi har och njuta av stunderna istället för att aldrig vara nöjda. Uppskatta istället för att alltid leta efter något som kan göra vardagen, livet ännu bättre och underbarare. Men vi är ju människor, right? Vi vill alltid göra livet bättre och mer värt att leva? Jag är precis lika mänsklig som du, som er, så jag kommer alltid fortsätta leta. men jag ska börja ta för mig ännu mer och njuta av tiden med dom och det man har. think about it.

Okej, två underbara låtar värda att lägga på minnet och som kanske får er att känna den där sköna värken i hjärtat? ;)
Jack's mannequin - the mixed tape
Gavin Degraw - we belong together

ha det bäst, gå på fest, dansa mest!
ciao!

image130

Kommentarer
Postat av: rebecka :)

teh mixed tape är hur bra som helst!

2008-01-06 @ 10:15:45
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: maria

svar: hej! roligt att du hittat till min blogg och att du älskar one tree hill lika mycket som mej. det är verkligen världens bästa serie och jag förstår ärligt inte hur jag skulle fungera utan det! hoppas att du fortsätter läsa bloggen! kram!

2008-01-06 @ 14:23:53
URL: http://huddleformation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback