I hear the ticking of the clock, the hours the days and the years just slips away.

and the nights go by so very slow, I never really cared until I met you.

Ja då var det alltså 2008 och här sitter jag i mysdress och skriver om homosexualitet till samhällskunskapen! Jag vet att det är lov, men jag får såå dåligt samvete om jag inte börjar nu när jag ändå inte har annat för mig.
Dessutom är det lätt med lite underbar musik i bakgrunden :)

igår umgicks jag med min hasselnöt och detta år bestämde vi oss för att bli nyttigare så det köptes loka och nötter :) mickan kom och vi kollade på "40 days and 40 nights" jaa lite överdriven kanske. menmen... guysguys and guys :)
jag lovade mig själv att inte skiljas från mina älskade vänner, mina gamla godinar, då gymnasiet började men visst har det blivit så att man setts mindre, men det ska det bli ändring på !  I NEED YOU ALL!

image125
the new lifestyle
image126baby&I
image128the greatest :)

i morgon blir det storvik till rebecka och nu blir det mer plugg, måste läsa ut en fucking bok också! ursäkta ordspråket men jag är så trött på sånt här pluggskiiit!
får se om jag hittar nån som kan rädda mig senare!
BYE!


Kommentarer
Postat av: rebecka :)

Och halsduken ligger därbakom ser jag ;)

2008-01-04 @ 11:29:20
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback