Ett helt nytt år!


 ett urval :)

Kan inte fatta att det gått ett helt år! Detta år har jag både gått i nian, haft ett sjuukt skönt sommarlov, börjat på en ny skola med nya underbara människor och därmed fått nya bekantskaper och nu är en hel termin avslutad! ojojoj
Det var riktigt roligt att fira in det nya året med både gamla godingar och nya vänner! man kände att man borde vara med dessa nya och fira! tack för att ni kommit in i mitt liv :)


började med middag här hemma, många blev sjuk eller kunde inte komma men fyra trogna : Sofie, hannah med h, stina och sara kom :) det bjöds på god mat, dricka, skratt och självklart dans då vi fått lite rundare hälar! ;) haha eller hur var det stina?
Sofie blev som vanligt och det uppskattas! kvällen blir mycket roligare med dig baby!
vi GICK ner till stan och tog 22.48 bussen in till gävle där vi träffade Daria, Mathilda och fler av deras vänner! tolvslaget i gävlecity är ju väldigt treevligt! lyckades även hitta en alltidlikagladrebecka i vimlet :)
vi åkte hem efter ett tag och skulle på fest i NS men på nyår?! NEJ TACK! så vi stod i kylan ett tag tills mami gav oss alla skjuts hem! och efter mycket snack, skratt, en sömnpratande sofie så somnade vi. haha x hade ringt mig tio över fyra! ;) snacka om att sakna mig då ;)

nej, men vad ska man säga? jag sitter här med stora sår på benen men är ändå nöjd och tacksam över en relativt lyckad nyårsafton! nu är det 2008 och idag har jag umgåtts med EIDEM! min trogne vän :) vi skrattade så vi storknade med syster, marcus och mackan! riktigt treevligt! ida eidem - you did my day baby!
image124

Kommentarer
Postat av: maria

fina tjejer ! :) och fyfan vad fin du var i håret då josefine!=)

2008-01-02 @ 00:13:48
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: rebecka :)

gott nytt år puss på dig :) haha

2008-01-02 @ 11:39:16
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: maria

haha kolla bilden på dig o daria i min blogg;D ni ser så jävla koncentrerade ut:D

2008-01-03 @ 02:06:02
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback