Elsewhere

GOD! får seriöst allvarliga irritationer på folk som snackar skit om folk dom inte ens känner, folk dom inte känner in på djupet. Klart jag kan snacka också, men inte alls på samma sätt dom kan! håna nån när X sitter rätt framför! Jag tar åt mig som fan även om det inte handlar om mig! Varför? Jo kanske för att personen det snackas och hånas om har en stor inverkan och en stor plats i mitt liv! Hur skulle ni, ni där ute, känna er om någon i er närhet snackar skit om en som ni bryr er välidigt mycket om?
Jag vill inte se dig förändras



okej, enough med homosexualitet arbetet nu. Orkar inte skriva mer och det känns faktiskt riktigt bra med det jag lyckats skriva ner. Ska dra ner på stan ett tag nu istället med idomineidem - en pärla av högsta klass, och det ska bli skönt att snacka! nu ska jag skriva ut arbetet och sen kan jag sudda ut det ur minnet och fokusera på det som komma skall :)

CIAO!

image150


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback