dubbelmoral

Har nyss kommit ut från en varm dusch och sitter här i den bästa av mjukisdressar! :)
dagen har varit bra, skönt med sol och springrunda med Soffan! :)
sen finns det intriger i klassen, det gör faktiskt det och det hatar vi! jag menar, det var så perfekt för ett tag sen men nu får man höra saker från alla håll och kanter och det stör mig som faan! då tappar man suger i skolan också, energin försvinner som en isglass på sommaren!

nej, men tjejer ni vet ju vilka ni är och ni är i alla fall ärliga rakt igenom, det vet jag och det känns jävligt bra och tryggt! sen är ju vi bäst på att konfrontera dom som förstör livligheten - eller ja vi kan i alla fall skämta och skratta åt saker och skitsnack!

jag har varit med i den konstigaste av diskussioner idag medan jag väntade på flickorna som hade teater, det var givande men ändå lite förnedrande! haha jaja...
orkade inte vänta - tack vare den där suriga teaterläraren , så jag sms:ade stini som mötte mig med mad! det var riktigt treevligt, sen tog jag med dom in på hammar, vilket dom inte tyckte så mycket om! HAHA! jaa ni tjejer, ni förstår inte charmen i det hela ;) men jag antar att bessemer är bra på sitt sätt också!

Helt okej dag, som avslutades på kören med rebs och mickan, vars telefon ringde mitt i allt! HAHA! du är klockren bruden! sen gicks det en stund på stan med mickan puddingen, och sen tog vi sex bussen hem! och nu sitter jag här och antar att jag lär plugga lite gran - men sen blir det bara att ta det lugnt i min mjukdress och bara drömma om helgen som snart är här igen! ooooooh ljuvliga helg! vad vore jag utan dig?! ;D

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback