denial

Why do we always keep judging each other? People make misstakes and some even gets to make it forgetable!
Our community is like a masqueradebach, people with different costumes who tries tp hide their real identity!
People make misstakes, we're only humans you know, not heroes. I wish we could make misstakes undone or try not to make misstakes since the community are afraid to forget?
we always need to be more then we can... We have to be thin, but not to thin but neither to big and sure as hell not to smart, but then again not to stupid! You should just be yourself and make sure you fit in, right?
image129


klippning idag! många jublar nu och jag förstår det, på ett sätt ;) senast var i juni innan min europaresa och det behövdes vekligen. Även om jag inte blev överlycklig när mamma beställt tid, älskar mitt tjocka och långa hår men det var gudomligt skönt när man fick bort en bit, skönt att det knappt syns men ändå känns det lättare och befriande! :)

Jag och mamma var precis ute och gick and finaly! vilken befrielse! var alldeles för länge sedan jag var ute och promenerade like old times! 2008 ska jag starta mitt nya liv, mitt sundare liv! wish me good luck!
Vi gick förbi mammas vännina för att lämna pengar och självklart hakade jag på när hon gick in eftersom jag då fick chans att gosa med sigrid - deras 6 år gamla leonberger! GOOOD! när jag såg dom bruna ögonen som såg upp i mina då jag lade hennes stora och mjuka huvud i mina händer saknade jag min egen ögonsten! på måndag är det ett år sen hon försvann!...
iaf så började mamma berätta om en tjej vi känner och berättade att hon hade haft så mycket problem för ett tag sen och jag log lite och sa "med droger eller?" jag ångrade mig genast så klart! vad hände? jag antar att jag tror på rykterna som gick om denna och mamma blev helt förskräkt! hon tycker synd om henne och det gör väl jag också pågrund av andra händelser hon drabbats för men om drogerna är sanna " Blame Yourself"

och innan jag går nu, så måste jag säga att jag fullkomligt älskar one tree hill! jag är besatt and that's the way it is! älskar brooke! damn girl! :) och självklart drunknar man i lucas "chad michael murray"s ögon!
hyrde tredje säsongen igår och jag och syrran letade ihjäl oss efter den där boxen. HAHA Daria du är för sjuk du ;) stockholmsbrat? yeah right ;) kände mig lite äcklad där ett tag but you go girl ;D
sen hoppas jag att soffan raggar som satan där borta i fjällen, fick nämligen ett sms där hon skrev att alla snyggingar fanns där! och självklart finns inte jag där ;) haha, men alla faller ju för hot legs iaf? right sp1b girls? ;) haha

nej, nu ska jag gå och nog läse lite svenska, måste ju! sen lite mer one tree hill om jag hinner, ska nämligen till storvik idag med några från klassen :) till rebs på taconight! kanon!

ha det bäst, gå på fest, dansa mest!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback