bleeding desire

idag var det blandade känslor i skolan! jag vill verkligen inte att den underbara lilla grupp vi bildat ska gå i spillror! jag menar, hur kul har vi alltid? ska det förstöras nu eller?
men jag tänker kämpa för att det ska bli bra igen, men då krävs det ansträngningar från andra personer också!


jag och Sofie käkade frukost på donken idag! haha ;) aldrig gjort men det var värt prövningen :)
Linnsan kom också så klart så vi hade en riktigt trevlig morgon innan skolans nightmare!

jaja, tog en rask promenad hem efter dansen och det känns riktigt skönt och bra gjort av moi! sprang ner i källaren och fick se min nya bästa vän! orbitrecen (eller hur det stavars) som kära pappa beställt! wonderfull!
nån timme ska jag spendera på den ikväll, men innan dess så måste jag ju plugga ekvationer också, och till det ser jag verkligen lika mycket fram emot!

jag blir så himla frustrerad! snart döööör jag av desire! helt klart! och sen får man sms av X på vägen hem! säkert den klart bästa, men hur fan ska man veta då?!
ge mig ett tecken!

som ni ser så försöker jag mixtra lite med bloggen, ser inte bra ut än, I know, men försöker fixa och dona så får se hur det går ;)

nu får ni ha det så bra så hörs vi!
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback