anything

igår fick jag typ damp! i skolan var allt bra, endast tre lektioner och sen käk ute på jensas med några av brudarna. sen skulle jag vänta på mickan så vi kunde simma på badhuset! väntade, väntade och väntade. Stackars Stini stod och väntade ute ingenstans bara för att inte låta mig frysa ensam. träffade även linnsan då en snabbis! :)
jag ringde mamma akut som hämtade upp mig efter jobbet. så fort jag klivit in ringer angelique ( mickans mamma) och säger att mic är i sandviken nu och att jag ska ringa. Så det var bara för mig att cykla ner till badhuset, simma samt bubbla med mickan, och sen cykla hem igen! drygt men ändå riktigt roligt! mickan , du är för crazy!
Måste bara skriva att jag och sofie är värsta detektiverna! nej, men helt seriöst! igår hade vi först och främst ett mycket roligt samtal i telefonen då hon ringde precis efter tacoskväll här hemma (jaa jag också hannah! ;D ) och sa "Nu har jag bokat biobiljetter till dig och mig" HAHA! :) spontant! and that, we love! jaja, bion var faktiskt riktigt bra "national treasure 2 " ingen hade ens sätt ettan, men det var skitsamma! vi skrattade ihjäl oss sen på donken, där vi satt och snackade tills det stängde och vi cyklade hem! jag rörde på mig önödigt mycket igår ;) haha
nej, men back to detektiver! i början började vi se allt från en annan synvinkel och kanske har vi rätt och helt enkelt har upptäckt hur allt egentligen ligger till? jag tror helt enkelt vi kan se igenom folk! :) och det är väl en riktigt lyckad talang? ;)

idag har jag bara pluggat matte, matte och återigen matte med syster yster som lärare, hitills! ska nog ta en promenad ute i det vackra vädret! sen blir det mer plugga tror jag nog! skulle festat ikväll och visst var man taggad som fan! det var ju ett tag sen! eller jaa.. nån helg sen bara, men ffs! that's too much! haha ;)
nej , men varken jag och sofie har något att hälla i oss och inte det där taggade humöret är med oss idag heller, så jag antar att dom andra brudarna får festa satan åt oss istället så taggar vi nästa helg med er istället!

ha en trevlig lördag people!
hadetbäst,dansamest,gåpåfest! :)

image160

Kommentarer
Postat av: Detektiv 2

Vi sopar banan nästa helg babe!!=) Då jävlar! Pusssssss

2008-01-26 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback