a piece of me

halloj!
asså gud vad dagens samhälle handlar om utseende, utseende och återigen utseende. och visst är det viktigt för mig också, men fan vad alla spenderar timmar på att klaga, och timmar framför spegeln!

jag var hemma hos mickan nu på kvällskvisten, vi åt tårta och lade oss framför tv:n och vad kommer upp? joo den där dokumentären om kvinnan som vägde över 400 kilo! god damn! jag och mickan kollade ner på våra lår, som vi jämt och ständigt klagar på, och faan! vi borde be proud!
nej, efter dokumentären bytte vi till Z tv och flög genast upp på golvet av ren reflex och dansade till brittans "piece of me" haha ;)

vi gick hit, och mickan började leka kläderaffär igen, dvs att hon började rota i garderoben. hon hittade fyra plagg och fick en kasse med på köpet ;)
haha, hon skulle prova ett par byxor jag hade i nian och fick kämpa sig på med dom och dra upp dom skitmycket i midjan för att det skulle gå! hahaha mickan "hatar din spegel, jossa, man ser bredare ut, och shiit! man sväller på kvällen va?" hahaha sure! nej, mickan. jag skrattade så jag dog och sa "snart är du och jag som hon på Tv:n" okej, I know att det inte är nått att skämta om, men det var sjuuukt roligt!

just ja! jag var med rastafariida idag också ;) sööötunge!
och.. jaa, jag är busted! måstemåstemåste sluta!!

natti natti people!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback