a lot of boys are sexy, but you know how to use it!

Hallå kära vänner!

idag har det varit en helt okej dag, mycket skratt och nära närstående som präglade min dag!
på samhällskunskapen när vi tog upp klassresa och Linnsan "men vi kan ta det i trean" Daria "då går vi inte ens tillsammans" då gick det riktigt upp för mig att det inte alltid ska vara såhär klockrent och underbart roligt i skolan! FAAN! hur kommer det bli? vilka kommer man hamna med! neeej, funderar och överväger mellan SAM SAM eller SAM SPRÅK! men ingen som helst jävla aning!
ska man välja efter dessa underbara människor eller efter själva utbildningen?! :S alla tycker det borde vara ett klockrent val, men nej, inte för mig! jag tycker båda väger tungt och frågan är vem som kommer visa sig väga tyngst i slutändan!

jaja, enough of that!
X är hopplös! varför inte säga sanningen! jaja, kanske inget att haka upp sig på , men men, dåligt tycker jag!
även om X är klockren i vissa sammanhang också!

nu blir det till att möta soffan vid hmm.. vad hette det?! sofie hånar mig för att jag är hopplös när det gäller gator och ställen, kan ingenting och ändå var stället värsta nära mig! haha ;) jaja, är man blondie så är man!
vi ska dra ner på stan för en fika med några av flixen från klassen!
sen ska jag svänga av hos stina en snabbis för ett snabbsnack!

CiAo!

image159

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej, du är verkligen usel på sånt. Trösken och Tröskeln? HAHA ;)

2008-01-22 @ 19:10:03
URL: http://sp1btjejer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback