you're not the good kind

Hallå!
så nu har jag inte skrivit sen igår kväll och det är pågrund av att denna dag har varit fullspäckad! är så jävla trött så jag förstår inte att jag faktiskt ligger här och skriver 22.43, men bloggen är en drog, så är det bara.
Sofie ringde och väckte mig kvart över åtta i morse, hade tänkt sova till halv nio typ, men då var det bara att studsa upp och börja dona. Låg ett tag i sofforna med soffan och sara innan vi började.
dagen innehöll samhällskunskaps provet också, som jag inte pluggade mycket på igår, men jag pluggade ändå och faktiskt kändes det riktigt bra! och det är så underbart att dom två stora sakerna är finished för den här veckan.
Efter skolan åkte jag direkt med mamma och anna-lena till gävle för att besöka Oriflame med deras jobbkamrater! haha, tänkte backa ur med tanke på att jag lära plugga idag också men mamma insisterade och jag ångrar mig inte. Jag och en massa fyrtio plus damer fick smink rådgivning och massa erbjudanden och tips :) riktigt trevligt, medan alla satt och frågade efter rynkor och mörka ringar under ögonen - krämer, så fick jag tips på en foundation lagom till min hy - vilket var perfekt då min gamla svek mig i morse.

Det var riktigt trevligt som sagt, förutom att vi ALDRIG kom hem. Mamma och Anna-lena stod ju för mat och dryck så självklart stannade vi till sist! Stackars Helene - sminkrådgivaren från Oriflame, såg riktigt trött ut trots sin fiska hy ;)
nej, men det var faktiskt en till under 40, anna-lenas dotter som jag snackade lite om SAM med :) och jaa, vad kan man säga? Alla älskar Olov!

När vi satt där och åt så sa jag att "mamma, jag har faktiskt en uppsats jag måste skriva idag" "VA?!" jag började punktera att det var lugnt, att jag faktiskt har natten på mig. HAHA tror hon fick lite skuldkänslor av att hon "tvingade" med mig, men det är lugnt! den ska inte vara inne i morgon, men känner att jag måste börja så nu ska jag ta itu med det!
imorgon är det friluftsdag så då ska jag och mina brudar ha det riktigt mysigt!

mickan ringde - fan om allt det där ska tas upp igen. förhör hit och dit! med tanke på all plugg och stress så vill jag verkligen inte besväras med det där nu! det skulle ta kål på mig!

CIAAAO!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin bakgrund :)

2008-02-12 @ 22:57:05
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Rebecka :)

Låter som en jobbig dag, har vi fått uppsats å skriva? :O

2008-02-13 @ 11:34:50
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback