you're a class of your own

it turned out to be a great day. :) fick mycket gjort, nu är mitt rum skinande rent, fick en timmes motion samt hann jag också träffa Stina på stan för att planera inför morgondagen :) kommer bli toppen det där tror jag :)
men fan vad kallt det var när jag cyklade hem! SHIIT! måste fortfarande använda vantar. ni skulle sätt mina händer! haha ;) brudarna vet att mina händer lätt blir ill-röda men nu var det katastrofalt ;)
vi i Sverige blir lätt lurade och klär oss för lätt för tidigt skulle man kunna säga :) man vill ju ha vår så otroligt fort och så fort solen visar sig klär man sig lättare! underbart med vår kläder, självklart, men på kvällarna är det fortfarande SKITKALLT! så jag måste börja ta med mig vantar igen, för det behövs verkligen :)

nu har jag precis käkat mat och ska bara ta det lugnt ikväll! :) tagga morgondagen och kanske sätta igång one tree hill, säsong två kanske! fan, jag måste köpa tredje och fjärde också! finns inget bättre än den serien ;)

den här skönheten har anlänt till mig nu :) så idag använde jag den, hur skön som helst och hör och häpna: 99kr(!!) från Ellos :) jag satte ett skärp i midjan, från åhléns för att bryta av lite :)
aja, trivdes skitbra i den iaf :)


nej, nu ska jag inte störa mer ;) ni får ha det så bra så hörs vi kanske senare eller i morgon!
CIIAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback