you know you did it, I'm gone.

nu var det föör länge sen :) haha, nejdå! igår, men det känns längesen :)
idag besöktes vi på SP av Heidi Frid. riktigt sorglig historia dock :( . överlevde auswitch under andra världskriget och allt! :/ dock skrattade nån åtta kille bakom så soffan fick damp: "HÅLL KÄFTEN FÖR FAN! ANNARS GÅR DU UT!" tur det då :)
natha var med mig idag, fick dock gömma henne för maria och olov, för man vet ju aldrig vad dom tycker om att en uppsala elev är med mig i skolan och äter skolmaten ;)
hade engelska nationella med Sara, nervöst men gick ändå riktigt bra :)

hur har dagen efter skolan sett ut? joo jag och natha åkte buss med Sara efter skolan, vi tog 14 och skulle hoppa av vid järnverket, men vi orkade inte gå och kände att vi inte hade annat för oss, så vi åkte vidare till resecentrum och tog 13 hem igen ;) haha, inte lika långt att gå då ;)
hemma hos natha åt vi digistive kex och fick höra att Peter, nathas låtsaspappa är en ny läsare av min blogg! HAHA! bra det :)
nu ligger jag i sängen med mickan ;)
SÅ JÄVLA UNDERBART ATT PLUGGANDET ÄR ÖVER! nu är det bara torsdag kvar och sen LOV! :) skööönt!
nej, nu blir det till att umgås innan mickan blir crazy!

ha en trevlig kväll people!
CIIAAAO!!

image223ge mig sommar

Kommentarer
Postat av: maria

ÅH TAGGA:D SOMMAR

2008-02-20 @ 22:47:43
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback