you have to be alright!

Hör och häpna: Linnsan loggade in på msn!! har inte snackat med den bruttan sen fredagens bravaler! haha ;) hon och jag var nog dom som spårade mest där på slutet ;) men roligt var det (y) för det bruden!

Jag till hannah : finns det pizzeria i storvik?
Hannah : HAHA bra fråga! haha
rebecka kommer förmodligen döda oss om hon får reda på det ;) ni förstår, hon tycker minsann att storvik är STORT! ;) haha!
nej, ni brudar är allt för jävla bra!!

snackade med mami om hur fort det här året i skolan gått! kommer ihåg hur sjukt nervös jag var inför skolstarten, att träffa helt främmande människor. men jag är riktigt glad idag över att jag sket i Uppsala ( även om det är typ världens finaste skola) och valde att gå här i sandviken, för tänk om jag inte träffat alla brudar! ojojoj, hur skulle livet se ut då? :O haha

nej, nu vill jag somna och vakna upp i morgon och börja tagga fest med några gamla godingar! thank god för er också! :)

får väl skriva igen, och för sista gången idag: ha en trevlig torsdags-kväll och sleep tight när ni bestämmer er för att inta sängen ;)
CIAAO!

image278

Kommentarer
Postat av: Hannah

det var en jävla tur att du valde sandviken! ;) annars hade vi inte fått besöka storvik så ofta.... ;)

2008-02-28 @ 22:56:47
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: Rebecka

meh, de finns faktiskt tre, t r e, TRE!!

2008-03-01 @ 11:46:14
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback